Beste calisthenics sporter,

Graag maken wij aan u de notulen bekend van de algemene ledenvergadering op zaterdag 20 november 2021. Onderstaand treft u de volgende documentatie aan; notulen, presentatie, NLCB-team leden.

Er is in het afgelopen jaar veel gebeurd, wat de voorzitter tijdens de algemene ledenvergadering heeft gepresenteerd. We hopen u te verbazen en dat u vooral beseft dat we er allemaal onderdeel van zijn. Uw bijdrage helpt ons in de professionalisering van de sport. Hierbij dank aan iedereen voor de inzet voor de sport ondanks de coronasituatie waarin we verkeren.

Notulen

Notulen Bondsmeeting 20 november 2021

Presentatie
Presentatie Ledenvergadering 20 November 2021

NLCB-team
Introductie teamleden

(klik op de link om de documenten te bekijken)

Het delen van de notulen met gelijkgestemde wordt gewaardeerd en aangemoedigd. Hoe meer mensen hier kennis over hebben in waar we naartoe werken, hoe meer we samen voor elkaar krijgen en de sport laten groeien. Hierin vormt iedereen een onderdeel om samen het verschil te maken naar een gezondere en socialere wereld. Samen bouwen we aan de toekomst!

We wensen iedereen veel sterkte toe in deze tijden. De kracht die calisthenics ons geeft en voor mensen kan betekenen, geeft ons letterlijk als figuurlijk houvast om de sport verder te ontwikkelen.

Met sportieve groet namens,

Nederlandse Calisthenicsbond